Tävlingsbidrag – CiLi in Papers

This blog post is about my contribution to a competition from a Swedish company! All text in Swedish… sorry!

För första gången någonsin är jag med i en tävling med en layout!

Tävlingen finns här! Tog mig friheten att spara undan skissen som skulle användas för inlägget.

septembertavlingskisscili

Jag har använt skissen ganska rakt på… hade ingen passande text att skriva om fotot… så det skalade jag ner till endast en subtitle.

Jag passade på att använda upp en del blommor från Maggie Holmes. De har legat ett tag i mina lådor och jag har tyckt att det varit svårt att använda många. Men tillsammans med en dämpad bakgrund och ett sött foto så gick det bra! Nu ångrar jag lite att jag inte har flera…

Xoxo - IdaRosberg Xoxo - IdaRosberg Xoxo - IdaRosberg

Så… nu hoppas jag på vinst! 🙂

One thought on “Tävlingsbidrag – CiLi in Papers

Leave a comment