Nytt tävlingsbidrag!

Hej!

Nu är det hög tid för julkort… å efter att ha gjort ganska många väldigt juliga julkort kändes det kul att Cili In Papers novembertävling innebar nått lite annorlunda! Länk till tävlingen: Månadstävling November!

Tävlingsregler:
– Skapa ett julkort i färgerna svart, vitt och en accent färg efter eget tycket och smak. Dekorera ditt kort med något som inte direkt hör julen till.

Jag inspirerades av exempelkorten och började leta upp alla konstiga dekorationer jag lämnat kvar i mina lådor. Men jag ville ändå inte vara för konstig… jag vill ju kunna skicka julkortet till någon också! 😀

Här är mitt bidrag! Ett svartvitt kort med en tiger (som fick en vintermössa för att vara lite mer julig). Min accentfärg är orange…

Ida Rosberg Ida Rosberg

 

Jag blev riktigt inspirerad av tävlingsbidraget och slängde ihop ett till kort på samma sätt. Men på detta kort valde jag ett lite mer klassiskt vinterdjur!
Ida Rosberg Ida Rosberg

Leave a Reply

