Tävlingsbidrag!

Ny PL-sida! Det finns en layout som matchar och som kommer att finnas med i nästa bloginlägg för Hey Little Magpie!

Förra gången jag var med i Cili in Papers månadstävling så vann jag! Yay! Så jag bestämde mig för att vara med denna månad också. Men layouten jag gjorde passade till slut inte för tävlingen och dess regler… så jag gjorde en PL-sida istället!

“Ditt alster ska bestå av höstfärger och beskriva något som du gillar/inte gillar med hösten.”

Jag tolkade tävlingsreglerna lite löst och använde mig av stickers från Pink Paislee – Cedar Lane. Bland annat står det “New beginnings”… och det är ju vad hösten till stor del är! Skolstarter och jobbstarter och ny årstid och början på vintern! Speciellt härlig är ju hösten då det fortfarande är ganska varmt och solen skiner! Precis så som det var vecka 39!
Ida Rosberg Ida Rosberg Ida Rosberg

Det var allt från mig! Nu hoppas jag på vinst igen!!!!

XOXO!

Leave a Reply

