Kort av PL-kort

Idag plockade jag fram några svartvita PL-kort. Tror de är från något minikit… Dear Lizzy nånting. 🙂

Sedan tog jag Color Shine från Heidi Swapp (i guld) och målade lite. Sprayade ut färg på ett gammalt plastkort och målade med pensel. Sedan målade jag det turkosa med vattenfärg.

IMG_0755 IMG_0756

Jag hade kunnat stanna här… och haft superfina PL-kort att använda till något uppslag! Men jag fortsatte och gjorde två kort av dem istället!

(Tyvärr så blev mina foton av korten så dåliga att jag valde att plocka bort dem!)

Leave a Reply

