Crate Paper – Notes & Things

Jag har nyligen gjort ett blogginlägg till en annan blogg om att göra egna dekorationer (kommer snart)… dessutom har jag gjort PL-uppslag (för ytterligare en annan blogg) där jag använde delar av Crate Papers nya kollektion Notes & Things. Jag blev helt kär i deras PL-kort! IMG_2209

Färgerna är superfina och vissa av korten är redan dekorerade! Vissa av dekorationerna är sydda… och det inspirerade mig! Så… idag blev det kaos i mitt pysselrum… men resultatet är jag mycket nöjd med!

IMG_2210 IMG_2213 IMG_2216 IMG_2217 IMG_2218

Leave a Reply

