Inspiration

Just nu är det mycket jobb! Både jobbjobb och hobbyjobb för mina två designteam. Det var lite svårare än jag trodde att vara kreativ och nytänkande på beställning! 😀

Men idéer kommer när man minst anar det. I morse vaknade jag av min hund 04:20… sen kunde jag inte somna om. Medan jag låg och var förbannad över min usla (men underbara) hund så kom idé på idé på idé… Plötsligt hade jag ännu mer material för mitt blogginlägg för Project Life Norge och idéer för det sista uppslaget till Hey Little Magpie. Jag blev så enormt inspirerad att jag gick upp för att koka kaffe strax innan 5-tiden!!!! Tyvärr var det strömavbrott… så jag fick inget kaffe… åkte till jobbet istället! Men mina idéer har jag ju kvar och kan jobba med dem i eftermiddag istället.

Någon postade en väldigt inspirerande video på facebook… (som gav ännu fler idéer… !)

Leave a Reply

