Ketchupeffekten!

För inte alls länge sedan så blev jag medlem i Hey Little Magpies kreativa team… redan innan jag hann gå ut live med min fantastiska nyhet fick jag ännu en förfrågan!!!!!

projectlifelogo

Idag är det officiellt! Jag är med i design teamet för Project Life Norge!!!

Mitt första inlägg innehåller en layout som mina trogna läsare redan sett… men texten är ny och innehåller många bra tips!

Jag är så glad och varm i hjärtat för all uppmärksamhet jag fått! Det var inte många månader sedan jag startade denna bloggen. Det var inte många månader sedan jag frågade folk hur man fotade sina PL-sidor på bästa sätt. Allt kan gå mycket snabbt om man vet vart man vill och är fokuserad på målet!

Stort tack till teamet bakom Project Life Norge! Jag är så stolt! 😀

One thought on “Ketchupeffekten!

Leave a Reply

