Guld guld guld!

Just nu svämmar scrapbooking och Project Life över av guld. Det är gold foil överallt! Nu senast annonserade Becky Higgins sitt samarbete med Heidi Swapp… och vad hittar man inte i de kiten om inte gold foil!!!!

Missförstå mig rätt… jag älskar guld och har många dekorationer i guld kvar att använda! Men jag börjar bli mätt… så pass mätt att jag börjar snegla på något annat… silver!

332272_sc_brightonpier_startransfers

Visst ser det lite nytt och spännande ut!!! Silver!

… men jag kommer nog att köra guld några uppslag till! 😀

Vad tror du blir den nya trenden?

 

Leave a Reply

