Vecka 25 (och titelkortet för vecka 26)

Vår midsommar var inte som de flesta andras. Min man åkte på svensexa och jag, min dotter och min hund fick fira på egen hand! Som tur var blev vi bjudna på midsommarlunch hos några vänner! 😀

Till detta uppslag använde jag mig av ett 6*6 block från Pink Paislee. Color Wash heter det och innehåller 36 superfina papper med lite vattenfärgskänsla. Till det valde jag uttryck i guld från Heidi Swapp (stjärnorna är från samma ark), enamel dots i rosa och grått, klistermärken från Dear Lizzy och små pappersremsor med skrivmaskinstext som jag skrev ut direkt från datorn.

IMG_1824

IMG_1826

IMG_1827

IMG_1829

IMG_1830 Vecka 26 innehåller endast en massa foton av barn. Det blev väldigt blurrigt uppslag om jag skulle blurra allas ansikten… så jag väljer att inte lägga upp det alls! Här är iaf titelkortet för veckan! Som man inte kan se så matchar det jackan som ett av barnen hade på sig… rosa jacka med röda detaljer! IMG_1831

Leave a Reply

