Skicka RAK

Jag har samlat på mig en hel del pysselmaterial under åren! Tidigare använde jag mycket blommor, brads och öljetter. Nu använder jag det aldrig… saker blir liggandes. Jag har Washi som jag köpt i paket… där iaf en av rullarna blivit helt oanvända. Sen har jag också köpt Washi som haft en kvalité som jag verkligen inte gillar. Alldeles för hård och plastig.

Jag har även fått RAK. Det är fantastiskt roligt att få RAK… men som läget är nu så kan jag inte riktigt använda dess innehåll. Då jag är med i ett kreativt team är det bra att använda produkter som jag faktiskt vet var de kommer ifrån! 😀 Sen fick jag så dåligt samvete… här sitter jag och får saker “gratis” varje månad (jag har dessutom möjlighet att köpa precis vad jag vill)… medan andra knappt har råd med något nytt alls!

Därför ligger det nu 4 feta kuvert på mitt skrivbord. Min RAK-låda är tom och min Washi-burk är rensad. 3 glada vuxna och ett lyckligt lottat barn ska få paket! Hoppas något kommer till användning.

Jag har även en massa 12*12 papper… men de vet jag inte hur jag ska kunna skicka iväg… portot är inte alls kul att få betala! 😀

IMG_1849

IMG_1851

IMG_1852

Leave a Reply

