Vecka 20

På grund av att jag numera är med i ett team så kan jag inte jobba på lika snabbt med mina veckor. Sen kan jag heller inte visa upp dem hur som helst! 😀

Så här kommer en gammal vecka som jag ännu inte visat upp! Inför det här uppslaget bestämde jag mig för att använda en del av de produkter jag hade liggandes. Produkter som jag tycker om men inte har hittat ett hem för!

Bland annat fick jag en overlay i en RAK eller liknande (minns inte)… jag älskar idén med overlays… men har inte riktigt lyckats använda den enda jag har! 😀 Nu är den använd och passar helt ok! Sen gillar jag även vecko-kort. Speciellt mitt fina veckokort i hårt vitt papper och guld. Men att få plats med ett helt 4*6-kort på ett uppslag är svårt!!!!

Egna die cuts kan också vara lite klurigt att få med på ett uppslag. Speciellt om man är ovan! 😀 Jag stansade ut några stycken och provade mig fram. Gillar verkligen möjligheten att kunna stansa samma ord i olika material… eller olika ord i samma material. Man kan matcha sitt uppslag på så många olika sätt med dies!!!!

PS! Japp… jag jobbade så hårt i trädgården att jag fick en stor blåsa på handflatan! Äckligt! Men allt måste ju dokumenteras! 😛

IMG_1834

IMG_1835

IMG_1836

IMG_1837

IMG_1839

Leave a Reply

