Spännande grejer på gång!!!!

Jag har varit bortrest i ett par dagar. Bröllop i Småland!

Men nu sitter jag i värmen igen och försöker få ihop mina veckor! Alla foton är framkallade, klippta och placerade. Nu återstår det bara att välja filler cards och dekorationer. Å så texten då! Den har jag kvar för nästan alla veckorna… Det trista med att vänta så länge med att skriva… är att man inte minns vad man gjorde! 😀

Så idag… om värmen, min dotter och min hund tillåter… ska jag skriva all text!

Jag har redan valt ut papper för en vecka… Pink Paislee “Color Wash”. Ska bara stansa ut dem i rätt storlek! Tror att jag ska matcha dessa papper med kork… kanske… 😀

Sen har jag spännande nyheter också… som jag måste vänta med att berätta! 😛

IMG_0441

IMG_0442

Leave a Reply

