Första delen av vecka 24 – Köpenhamn

 

Vecka 24 och vår resa till Köpenhamn! Jag är inte en sån där vanlig turist som fotar alla sevärdheter och snygga hus… gick inte ens och tittade på några speciella sevärdheter! 😀

Gubben längst ner till höger är ett konstverk från en konstnär som var så snäll och hjälpte mig med vagnen uppför två långa trappor! Som tack köpte jag två små teckningar av honom! De var dessutom väldigt fina! Den andra var finare än den som fick vara med i uppslaget!

En PL-regel som jag slutat med är att alltid ha titelkortet uppe i vänstra hörnet. Helt onödigt att göra samma på alla uppslag… speciellt då det inte alltid passar!

IMG_1485

Här har jag använt mig av fjädrarna jag stansade ur guldpapper! Supersnygga mot det gråsvarta! Washin i silver köpte jag i Köpenhamn… och guld och silver kan vara riktigt snyggt ihop! På denna sida är det ännu mer memorabilia… vykort och folder från tatueringsstudion där min man satt hela dagarna! Tycker det blir så snyggt att stansa ut snygga delar från broschyrer och folders!

IMG_1480

IMG_1481

IMG_1482
IMG_1486

Leave a Reply

