Vecka 23 – min besatthet av guld fortsätter!

För vecka 23 använde jag min favoritfärg – guld! Men även här råkade jag bestämma mig för en dekoration (fågelpapperet på titel-kortet (från ett paket från Maggie Holmes))… sedan letade jag länge innan jag hittade matchande dekorationer! Guld fungerade utmärkt! IMG_1495 IMG_1497 IMG_1499 Denna veckan hade jag ganska många foton… så det fick bli en liten insert! Då man gör inserts och har många små foton går det åt väldigt många 4*6-kort. Då känns det bra att använda 12*12 papper och göra egna PL-kort. De blir inte lika bra och snygga som köpta kort… men duger bra och ger ett snyggt intryck då man använder många! PicMonkey Collage IMG_1489 IMG_1492 Åh vad jag älskar då man av slump hittar den perfekta dekorationen… med den perfekta texten! Man skulle kunna tro att det var här jag började… men näpp! Ren slump! 😀 IMG_1491 För att matcha titel-kortet hittade jag ett PL-kort med samma fågel på… så det klippte jag till ännu mindre storlek. För så får man göra! 😀 IMG_1490

Leave a comment