Vecka 22 och lite tips!

Nu har det äntligen gått 4 veckor sedan senaste PL-sittningen. Veckorna 21-24 ska göras och vecka 22 blev först klar! Denna gången har jag en sida med svartvita foton. Aldrig någonsin testat det förrut… men jösses så bra det blev! Tänker göra fler sådana sidor och kanske även hela uppslag!

För detta uppslag har jag använt dekorationer som jag gjort själv av självhäftande kork-papper! Känns väldigt bra att använda egengjorda dekorationer… då känns det inte lika farligt att använda många (eftersom jag enkelt kan göra fler om det tar slut!). Jag har även använt washi, enamel dots och köpta dekorationer. Köpte ett paket dekorationer från MME Market street. Superfina blommor… men bara två. För att dryga ut de fina blommorna klippte jag isär en av dem i tre delar! På så sätt matchar även de två sidorna i uppslaget.

Jag är mycket nöjd med det här uppslaget men har verkligen fastnat med de andra 3 veckorna. Alla foton, all text och alla kort är valda och klara… men sen… dekorationer, thickers och dots… jag står helt still! Sitter mest och rotar bland allt material och känner frustration! Finns så mycket jag skulle vilja använda… men jag får verkligen inte ihop det!

IMG_1378

IMG_1379

IMG_1381

IMG_1382

IMG_1383

IMG_1384

One thought on “Vecka 22 och lite tips!

  1. Kjempelekre sider! Ble veldig lekkert med korken, og svart-hvitt bilder gjorde seg virkelig. Må nok bli flinkere til å bruke det selv også innimellom ser jeg 😉

    Like

Leave a Reply

