Guuuuuld!

Dagens tips!

Jag älskar att dekorera mina PL-sidor med guld (och enamel dots)! Just nu verkar guld vara lite trendigt och finns med i ganska många dekorations-förpackningar. Jag gillar att göra mina egna dekorationer. Så… därför har jag letat efter guldpapper. Hittade gold foil från Fancy Pants. Resultatet är ruggigt bra!!! Kolla in de fina fjädrarna jag stansade ut med min cuttlebug! Ser ut som något man kan hitta i en dekorationspåse!!! Eller hur?

Dessutom är det precis samma guld-färg (ja, det finns olika) som dekorations-förpackningen jag köpte från MME Market street! Win!

OBS! Om man tejpar med washi på guldet så blir det fula märken om man sedan drar bort tejpen!!!

IMG_1374

IMG_1376

Leave a Reply

