… tips på billigt material!

Billiga böcker är perfekta till PL-kort! Eller som bakgrund till ett foto. Jag har undvikigt material med lite gammalt utseende då det inte riktigt är min stil…

… meeen sen har jag sneglat på flera av DIY-linjerna som kommit  och blivit riktigt sugen på tidningssidor, kartor och annat brunt och gammalt. Det känns som att sådan stil kan passa bra ihop med de PL-album jag ska göra utöver mitt vanliga. Tänk er gamla boksidor med svartvita foton, lite guld och vit vellum! Mums!

image

image

Leave a Reply

