Vecka 18 och en extra halv vecka 17

På det här uppslaget (vänster sida är vecka 17 och höger är vecka 18 (med väldigt få foton)) fokuserade jag mycket på memorabilia! Dels har jag ett PL-kort gjort av ett reklam-häfte, och dels har jag PL-kortet jag gjorde med tyger från min dotters kläder (hennes mormor syr alla hennes kläder!!!!). Kortet med tygerna är ett bra exempel på memorabilia-kort som hade kunnat passa vilken vecka som helst. Jag försöker att ha några sådana i lådan… hellre ett memorabilia-kort än ett utfyllnadskort! 😀 Extra positivt blev tyg-kortet på just det här uppslaget, då min dotter hade på sig en pyjamas med räv-tyget på motsatt sida!

Memorabilia är superbra att ta till då man har för få foton från en vecka! Jag tog även skärmdump på en av min mans och en mina facebookstatusar.

Dekorationerna och PL-korten är en salig blandning av nytt, gammalt, hemmagjort och köpt! Det är då project life blir som bäst tycker jag. Mycket mer känsla och personlighet i ett uppslag som är lite hemmasnickrat! 😛

IMG_0963

IMG_0964

IMG_0966

IMG_0967

IMG_0968

One thought on “Vecka 18 och en extra halv vecka 17

Leave a Reply

