Vecka 17 – med egengjorda kort

För ett tag sedan så gjorde jag PL-kort av ett gammalt 12*12-papper från MME. Trycket på pappret gjorde sig riktigt bra i kanterna av PL-kort.

Rosa och honungsgult är riktigt fint ihop… så jag fortsatte med det färgtemat. Långt ner i min låda med klistermärken hittade jag ett ark från American Crafts… med hexagoner… i gult och rosa!!!!! Sen var det bara att plocka andra klistermärken från samma ark. 🙂

Använde även labels från pebbles och washi!

Även om just det här uppslaget kanske inte är ett mästerverk om man jämför med proffsen… så blev jag mycket nöjd! Tillfredsställelsen då man pysslat ihop någon som man är riktigt nöjd med… den är verkligen värd att jobba för! Å det är den känslan som gör att alla “misslyckade” försök känns ok!

IMG_0956

IMG_0957

IMG_0959

IMG_0961

One thought on “Vecka 17 – med egengjorda kort

Leave a Reply

