Ett PL-album med min farfars foton

Min farfar tyckte om att fotografera! Både platser och familjen. I lördags var jag hos min faster och valde ut foton för ett PL-album. Jag tog med mig 500 därifrån. De flesta hann vi även skriva lite text till. Enkel text – vem, vart, när? Nu måste jag sålla bland alla superfina bilder och utöka texten. Ett stort jobb… men med så här fina foton kommer det snabbt bli snyggt!

… och sååå värdefullt för både mig och mitt barn!

negscan 1001

negscan 11005

Leave a Reply

