Tävlingsbidrag

Tidigare skrev jag att jag trodde att pressade blommor och natur skulle bli trendigt inom PL i framtiden. Direkt efteråt gick jag ut och plockade in lite blommor och några fyrklöver och la dem i en tjock bok. Idag var de platta och torra nog att använda! Jag skar till PL-kort i vellum och cardstock. Två vellum-bitar fick bli ett 3*4-kort och kortet i cardstock fick en liten ficka på kanten. Innan jag sytt runt hela fickorna stoppade jag i lite blommor.

När fickorna var färdigsydda dekorerade jag med lite mer blommor, cardstock med ett embossat stämpelmotiv och lite bling!

Håll tummarna för mina bidrag i tävlingen nu! 😀

Leave a Reply

