Vecka 16 och väntan!

bild (2)Idag kom foton för veckorna 17-20. De är kanonsnygga och redan i rätt plastficka. Jag har även valt ut PL-kort och börjat att skriva lite. Känns så skönt att vara igång med PL igen. Fyra veckor mellan varje gång är ganska lång tid! Denna gång har jag fyllt ut tiden med PL-kortsmakeri. Trodde inte att jag skulle använda de kort jag gjort i riktiga uppslag… men joho… de passade perfekt!

På söndag kommer jag även att vara med i en utmaning och PL-kort! Superspännande!

Annars är det mest väntan på paket just nu… ska få ett 3 gånger så stort paket från Scrap-Perra! Men vissa delar fanns inte hemma… så jag väntar tills de kommer in.

 

Här nedan är min vecka 16. Som vanligt har jag använt enamel dots och vellum. Vissa PL-kort har jag skapat själv. Titelkortet är exempelvis från ett 6*6-block. Sådana är perfekta att använda till PL-uppslag eftersom alla papper redan är matchade! 😀

IMG_0635

IMG_0638

IMG_0639

IMG_0640

Leave a Reply

