Ett kort till Mors dag!

Jag brukar inte göra kort så ofta… endast till födelsedagar, jul och lite andra högtider! Men kort är ett bra format för att testa lite nya tekniker. Igår fick jag som sagt ett paket med dels saker jag beställt och dels några gåvor. Som jag skrev i inlägget igår blev jag väldigt nyfiken på kombinationen av vitt embossingpulver och filterpapper. Några dagar tidigare fick jag även en RAK med lite utstansat… att embossa utstansat har jag varit nyfiken på länge… såååå… embossat filterpapper och embossat utstansat och mitt nya embossingpulver blev så här:

IMG_0799

IMG_0800

De övre bilderna i glödlampsljus och de undre i dagsljus…

IMG_0806

IMG_0807

Leave a Reply

