Vad jag köpte och vad jag fick!

Företaget Scrap-Perra hade i förra veckan ett erbjudande som innebar att man fick gåvor för samma belopp som man handlade för! Helt galet! Min första beställning var lite blygsam kanske. Det är prylarna till höger i bild… thickers, 6*6-block. enamel dots, lite guldgrejer, wood och embossingpulver!

IMG_0797

Till vänster är det jag fick som gåva! Brads, washi, 6*6-block och stämplar kändes enkla och användbara… sen fick jag profiler (cameos) i trä, några supersnygga tags-kuvert, stencil och filter paper (!?!?!)…

Stenciler har jag inga och har aldrig använt! Men jag har två olika ink sprays som kanske borde användas… 🙂 Blir spännande… speciellt då jag snart ska vara med i en utmaning om egengjorda PL-kort!

Filter paper har jag aldrig någonsin sett innan! Men why not! Det går säkert att göra nått spännande även av det! Kanske köra in ett filter papper i cuttlebugen och sedan stämpla på det?!?! ….. eller använda mitt nyinköpta vita embossingpulver!!!!! Kan bli riktigt snygg effekt!

Leave a Reply

