Vecka 8

Vecka 8 – vellum och enamel dots! Denna vecka fokuserade jag på dekorationer i färgerna orange och grön! Vilka färger jag väljer beror oftast på vilka färger som återfinns i fotografierna. Denna veckan råkade det bli mycket orange (barnmat, haklapp och gosedjur). Jag hade även kunnat välja att förstärka det mörkblå som också finns i många av fotona.

Till titelkortet valde jag ett litet rådjur i vellum. Jag väljer alltid ut mina favorit-dekorationer till titelkorten. Just det här rådjuret har jag sparat länge för “rätt” uppslag!

IMG_0570

IMG_0571

Detaljer: 
IMG_0573

IMG_0572

Enamel dots är helt klart min favorit-dekoration. De höjer alltid mina uppslag ett snäpp. Gärna placerar jag dem i kluster om 3.

Leave a Reply

