“Project life”-blog

Efter att ha inspirerats av flera olika bloggar tyckte jag att det var dags även för mig!

Jag gör fyra veckor i taget och är nu inne på mitt tredje riktiga PL-album. Vid sidan av de vanliga albumen gör jag även ett album för min mans föräldrar och ett om mina föräldrar. Två album som till utseendet kommer att likna vanliga PL-album… men kommer att vara uppbyggda helt annorlunda.

Emellan allt om PL så pysslar jag även med annat! Driver två olika företag… Lillbullen och Lillskrutten… samt gör en hel del annat!

Leave a Reply

